خوش امدید

ممنون از حضورتون ممنون تر میشم اگه لطف کنین و نظر بدین

۱۳۸۷/۴/۵

روش دسترسی به mmc

در مورد روش دسترسی به mmc بگم که باید مسیر زیر رو برید
حالا داخلش تایپ کنین mmc حالا واردش شدین و میتونین مراحل گفته شده رو انجام بدین خب اینم از عکس صفحه mmc دیگه فک کنم کافیه

start/run

۳ نظر:

ناشناس گفت...

کارت خوبه

ناشناس گفت...

سلام مهندس
چطوری
بابا مبارکه
سلامتی
لینک وبلاگتو تو وبلاگ سیامک ساداتی دیدم
لینکت می کنم
اگه موافق باشی تو حیاط خلوت هم لینکت کنم
خبرم کن اگه موافقی
مطالب وبلاگتم سر فرصت می خونم
قربونت
موفق باشی

ناشناس گفت...

آکانت vpn رایگان ! واقعی ! پر سرعت ! دائمی ! با سلام خدمت همه دوستان عزیزی که این تاپیک رو برای مطالعه انتخاب کردن .

این روز ها تب و تاب زیادی برای به دست آوردن آکانت VPN رایگان میان کاربران ایرانی وجود داره و علت اون به چند مساله مهم بر می گرده :

1. اینکه کشور ایران از طرف سایتهای اینترنتی که قوانین آمریکا را رعایت می کنند ، مورد تحریم های شدید قرار گرفته .
2. اینکه سیستم فیلترینک شبکه مخابرات ایران بسیار قدیمی و پیش پا افتاده است ، به طوری که به خاطر وجود یک کلمه در سایتی که از لحاظ محتوا و مطالب موردی برای فیلترینگ ندارد ، کلیه ریشه های سایت را فیلتر می کند ، بدون اینکه توجهی به فعالیت و مطالب اصلی سایت داشته باشد .
3. استفاده از سرویسهای دانلود و آپلود فایل مانند راپید شیر که این روز ها خیلی مورد استفاده قرار میگیرد و بعضی از این سرویسها شماره آی پی ما را هنگام دانلود ذخیره می کنند و اجازه دانلود چندین فایل را در یک روز با یک شماره آی پی نمی دهند .

پس ضرورت استفاده از آکانت VPN تا حدودی مشخص شد . حال اینکه بعضی از شرکت های سود جو با ارائه سرویسهای VPN با سرعت های پائین و مسائل امنیتی زیاد قصد دارند از این آب گل آلود ماهی گرفته و سود کلانی به جیب بزنند .
در
در این راستا بر آن شدم تا سرویس رایگان VPN را که از سوی یک شرکت خارجی و به صورت کاملا رایگان عرضه می شود ، خدمت شما دوستان و کاربران گرامی ایرانی معرفی کنم .

ثبت نام در این سیستم کاملا رایگان بوده و بسیار ساده می باشد ، فقط کافیه آدرس ایمیل خود را وارد کرده و یک کلمه عبور برای خود انتخاب کنید و عضویت شما شروع می شود .

برای ثبت نام آکانت VPN رایگان از این لینک استفاده کنید ، و در صورت بروز مشکل در اینجا پیام بگذارید تا پاسخ داده شود
اینجا رو کلیک کنید

ر